25 Ekim 2009 Pazar

Futbol & Maçlar & Takım Tutmak

Takım tutmayan var mı acaba?? Merak ediyorum tutmayanların sebebi ne ?? Benim sebebim futbolun bu ülkede artık spor alanından çıkması, sömürülmesi,çirkinleştirilmesi,şiddet,üçkağıtçılık,finans,yatırım yuvası olmasından kaynaklanıyor. Bu kadar gündemi meşgul edicek ne önemi var futbol denen oyunun? Sürekli birileri kazanıyor, birileri kaybediyor...Eeee?? Biz destekleyici olarak ne kazanıyoruz? - bir hobiye sahip olmanın getirdikleri dışında - yani bu kadar boş gürültünün sonunda insanların ellerine ne geçiyorsa bana da bir söyleyinde bir faydasını ben de göreyim...Açların ağzına ekmek konuluyorsa sonuçta, o zaman hep berber futbola!!

Blog'mun isminden de anlaşıldığı gibi benim spordan anladığım ve sevdiğim spor dalı basketbol. Bana daha medeni geliyor, aslında bu, bu oyununTürkiye de daha medenice oynandığından, seyircilerin daha bir gelişmiş, duyarlı olmalarından kaynaklanmıyor mu?

Nefret duygusunun bu kadar çok yer aldığı başka bir spor dalı var mı??? Mesela kim A masa teniscisinden nefret ediyor bir 3büyüklerden nefret ettiği kadar? Kim voleybol izlerken hakeme küfür ediyor?

Ülkede ayrıca futbola değer verildiği kadar diğer spor alanlarada değer verilseydi, milli takımın dünya şampiyonasına gidemeyişine insanlar bu kadar hayalkırıklığı yaşamazlardı:)

Yazık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder